FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Poprzednie wiadomości  |  Następne wiadomości 
 Strona 1 z 2Strony:  1  2  -> 
23-11-04 08:25  [relacja] Mustang Skalskiego z MM
fitter 

Na Forum:
Relacje w toku - 3
Relacje z galerią - 13
Galerie - 27


 - 7
() - kliknij dopiero po wczytaniu całego wątku () - kliknij dopiero po wczytaniu całego wątku () - kliknij dopiero po wczytaniu całego wątku
Witajcie,
Po śmierci Generała cosik mnie tknęło i przegrzebałem swe zbiory. Znalazłem model MM z mustangiem na którym latał. Do tej pory II wś interesowała mnie z drugiej strony - technika Luftwaffe. Potem cofnąłem się w rozwoju do druciaków, popełniłem dwe rury a teraz... teraz nie miałem koncepcji co dalej więc się wziąłem za Mustanga.
Sam model wydany na całkiem przyzwoitym poziomie, razi trochę waloryzacja - okopcenia i ślady po oleju wyglądają niezbyt naturalnie i wystśępują tylko wybiórczo. Karto też nie najciekawszy - łamie się nienaturalnie nawet wilgotny i rozwarstwia. Jednym słowem cały MM:) Nie pomogło nawet "ponalowanie" - ba może nawet za szkodziło?
Rozpocząłem więc tą nierówną walkę dla przyjemności samego klejenia licząc, że efekt ońcowy będzie jako taki.
Segmenty osłony silnika pasują, ale trzeba dawać szerszą oklejkę na wspólnej wrędze, gdyż zalecana 2mm jest za wąska i przy dociskaniu można wgnieść element. Ze względu na ukształtowanie trzeba bardzo uważać przy segmencie 1 - u mnie na łączeniu wyszła 2 mm przerwa (w 1a również) i nie dokońca równe połączenie z segmentem 2.
Kabina zrobiona na bardzo przezwoitum poziomie. Na szybki należy wziąć jednak bardzo cieńką folę, gdyż łukowate wygięcie kadłuba zmusza nas do dokładnego jej wyprofilowania.
W końcu połączyłem te części i wyszło co widać - na fotce 3 jeszcze bez segmentu 1i 2.
I końcowa na dziś uwaga - trudno mi było dobrać kolory do retuszu (szczególnie spód), ale cały czas z tym walczę - może ktoś dobrał Pactrę czy cóś inszego?

pozdrawiam
fitter
----------------------
nie projektuję - po prostu robię sobie model...
----------------------

 Odpowiedz na tę wiadomość  |  Tematy/Start  |  Wyświetlaj płasko   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 

 Tematy Autor Odsłon Data
 [relacja] Mustang Skalskiego z MM  nowe
fitter 4979 23-11-04 08:25
 Re: [relacja] Mustang Skalskiego z MM  nowe
panAdas 375 23-11-04 13:55
 Re: [relacja] Mustang Skalskiego z MM  nowe
wojtas.r 363 23-11-04 15:45
 Re: [relacja] Mustang Skalskiego z MM  nowe
fitter 381 24-11-04 08:04
 Re: [relacja] Mustang Skalskiego z MM  nowe
Agand 369 24-11-04 08:27
 Re: [relacja] Mustang Skalskiego z MM  nowe
Batonus 318 24-11-04 08:31
 Re: [relacja] Mustang Skalskiego z MM  nowe
Qba 370 24-11-04 09:58
 Re: [relacja] Mustang Skalskiego z MM  nowe
Łukasz K. 362 24-11-04 10:24
 Re: [relacja] Mustang Skalskiego z MM  nowe
Svistak 360 24-11-04 12:08
 Re: [relacja] Mustang Skalskiego z MM  nowe
car 345 24-11-04 12:32

 Działy  |  Chcesz sie zalogowac? Zarejestruj się 
 Logowanie
Wpisz Login:
Wpisz Hasło:
Pamiętaj:
   
 Zapomniałeś swoje hasło?
Wpisz swój adres e-mail lub login, a nowe hasło zostanie wysłane na adres e-mail zapisany w Twoim profilu.


© konradus 2001-2024