FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok ze standardowym stronicowaniem  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 1 
29-12-18 19:36  [Relacja]F-16D Jastrząb - WAK 6-7/2018, 1:33(początkujący)
RadoslawKamil 

Na Forum:
Relacje w toku - 1
 

Witam. Jestem początkującym modelarzem( to chyba zbyt duże słowo ), w każdym razie po kilku przygodach z darmowymi drukami z neta( np. Ebbles Miniatures i Canon Creative Park) i wycięciu setki miniatur RPG z żołnieżykami :D pomyślałem,że jakiś sprawdzian by się przydał. W oczy wpadło mi wydanie F-16D z wydawnictwa WAK. Ze skalpelem wciąż nie zbyt obyty to nabyłem też wręgi laserowe czego potem żałowałem ale trudno. Kasa wydana, decyzja zapadła no i jestem.
Proszę o wyrozumiałość, bedą babole bo bez nich niczego nauczyć się nie da zgodnie z powiedzeniem,że specjalista to człowiek który popełnił wszystkie błędy w danej dziedzinie :D
Żeby się rozgrzać ściągnąłem to to :

 
29-12-18 19:48  Odp: [Relacja]F-16D Jastrząb - WAK 6-7/2018, 1:33(początkujący)
RadoslawKamil 

Na Forum:
Relacje w toku - 1
 

Zanim się nauczę obsługi forum też trochę zajmie. Proszę o porady w razie problemu. Składam ten model od paru dni więc wrzucę co mi do tej pory wyszło. Bałem się zakładać wątek, ale czytałem Wasze poradniki i zawsze proponuje się założenie relacji więc trochę nie śmiało i z lekkim przerażeniem na widok elementów do złożenia ale dzielnie walczę ;D



--