Rajkub
moderator
Na Forum: Relacje w toku - 3 Relacje z galerią - 9 Galerie - 1
W Rupieciarni: Do poprawienia - 4
Grupa: WAK
|
Kolejnym etapem, jest rozcięcie naszej opony na trzy części : środkowa to pojedyncze kółko środkowe, tutaj zniszczeniu ulegają dwie przekładki zrobione wczesniej z cienkiego papieru, ich role przejmą szprychy. Ten zabieg pozwoli nam uzyskać koło, w którym szprychy nie będą w feldze w jednym rzędzie, tylko w dwóch. Na fragmentach koła widać białe elementy felgi.
Na drugim zdjęciu widać komplet szprych z tarczami piasty i tuleję piasty.
Na ostatnim zdjęciu jedna strona opony jest unieruchomiona taśmą klejącą, centralnie umieszczona tarcza piasty ze szprychami jest "przyszpilona" igła od zastrzyków, a szprychy mocowane klejem do wewnętrznej strony opony.
Pozostaje już tylko posklejać trzy elementy ze sobą , przesuwając wzajemnie o 1/2 nacięcia na bieżniku i pomalować, dokleić zewnętrzną część piasty, wentyl, i koło gotowe.
Pozdrawiam Rajkub
|