air_22
Na Forum: Relacje z galerią - 2 Galerie - 9
- 1
|
Piotr D. co do krawedzi natarcia i innych zaokraglen to bylo tloczone, giete na sucho, zadnych kombinacji z woda... Model przed wycieciem zaimpregnowalem lakierem nitro i to sporo. Robiłem to wałkiem, po ktorym pozostawaly miejscami drobne pecherzyki, ktore potem likwidowalem drobnym papierem sciernym. Lepiej tak niz pedzlem. Robiac pedzlem tego lakieru po jednym malowaniu byla wg mnie zbyt cienka warstwa... Gruba warstwa z wałka dala niemal efekt koncowego lakierowania. na zdjeciach tego nie widac ale w rzeczywistosci tak.
Retusz pactrami glownie. Czarny kolor natomiast to black grey z model master, pasuje on do czarnego koloru z wycinanek:) Musze sie przyznac ze jestem leniem w retuszowaniu i jak masz zołty to nie rozjasniam go tylko daje taki jaki mam i robie to tak, ze leje kolor i scieram nadmiar, czasmi zbyt pozno i powstaje to co zauwazyl Piotr. Model jak wspomnialem sporo zaimpregnowany wiec farba nie lapie tak szybko i mozna tak robic, kwestia wprawy:) Na koniec miejscami polakierowalem blyszczacym humbrolem, np kolpak smigla, ale nie chce sie za bardzo swiecic. Moglem go pomalowac na srebrno i wtedy lakierowac, lepiej by chyba to wygladalo. Gdzies w necie widzialem zdjecie tego samolotu z takim wlasnie kolpakiem.
Pierwszy raz też robiełem otwór WPS (wyciać po sklejeniu), jakieś techniki tego? Mordowalem sie niezmiernie z ta czescia... prosze o rady
--
Skończone:
A6M3 Zero, DH-82A Tiger Moth, DHC-1 Chipmunk, P-39N Airacobra, PWS-3, PZL-101 Gawron, Me-1101, P-51B Mustang, F4F Wildcat, PWS-3b, Westland Whirlwind Mk.I,
Na warsztacie:
Ki-43-II Kai Hayabusa
|