Kilmister
Na Forum: Relacje w toku - 1 Relacje z galerią - 9 Galerie - 25
- 3
|
Kleiłem te same osłony silników tylko i wyłącznie na styk, przy pomocy BCG. Najpierw oczywiście sklejasz to w pierścień, potem "gruntujesz" obwodowe krawędzie BCG, czekasz spokojnie jak wyschną i później, smarując odcinkami (kolejny jak "złapie" poprzedni) po obwodzie (tylko jedna krawędź) sklejasz segmenty ze sobą, zaczynając od dolnego szwu albo jakiegoś widocznego, istotnego "podziału blach". Po wstępnym sklejeniu zaczynasz kształtowanie (od wewnątrz) na twardej, gumowej podkładce przy pomocy metalowych kulek, aby wyoblić razem oba segmenty. Wg mnie trudno to zrobić jak segmenty połączone są podklejką bo jej krawędzie czy ząbki odcisną się na elemencie. Jeżeli w czasie kształtowania jakieś fragmenty rozkleją się smarujesz jeszcze raz BCG, czekasz jak wyschnie i... kształtujesz dalej, aż do skutku. Najważniejsza jest cierpliwość i konsekwencja. I cierpliwość ;)
Nie jest tak idealnie wyoblone jak u Kolegi, ale dla mnie wystarczająco. Po zakończeniu wyoblania całość pomalowana od wewnątrz na aluminium.
--
Born to lose - Lived to win
Ukończone: Kirovec K-700A, Biełaz-7555, LIAZ 100.55D, Mercedes GP 1908, Wall-e, Spit Mk. Vb Trop, Pe-3, F6F-3 Hellcat, Tomahawk Mk. IIb, Ła-5, Hurricane Mk. I, Westland Whirlwind Mk.I, A6M2 "Zero", Ił-2 Sturmovik, B-25 Mitchell Mk.II, PZL 50A "Jastrząb", Bf 109G-6, Bf 109F-4, SB2U-2 Vindicator, B5N2 Kate, Ki-61 HIEN, Ju88C-6, Ki-43 Oskar, Reggiane Re-2000, KRAZ-260, Spit Mk Vb
|