FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 3Strony:  1  2  3  ->  => 
26-01-12 15:31  [R] Trałowiec Bazowy typu YMS 1:100 wyd(Orlik)
IwonaP 

Na Forum:
Relacje w toku - 1
 

Witam. Jestem początkującym modelarzem, lecz od pewnego czasu już mam z tym styczność. Do tej pory służyłam głównie za "wycinarkę" części do HMS HOOD, którego skleja mój mąż Piotr. Na Trałowiec zdecydowałam się ponieważ spodobał mi się od pierwszego wejrzenia... A jak wiadomo pierwsze wrażenie jest najważniejsze.
Podobno jest niesklejalny, gdyż nie pasuje pokład dziobowy ( jest mniejszy o 2 mm), jest przesunięcie w osi, ale trochę go podrasował Piotr i wydrukował dla mnie.
Wierzę, że uda mi się go poskładać. Już raz go sklejał Piotrek, ale nasze kochane szynszyle też chciały mieć swój wkład w jego budowę i z determinacją zmieniły jego wygląd w ciągu zaledwie kilku chwil ( zjadły stępkę i część pokładu dziobowego, co zmieniło go nie do poznania), wtedy Piotr zarzucił projekt, a szynszylki dostały zakaz wstępu do pokoju i skończyła im się wolność
oto fotka winowajców zatopienia trałowca...



Na wstępie zamieszczam kilka standardowych fotek, liczę na Wasze uwagi i sugestie, gdyż modelarz powinien cały czas rozwijać swoje umiejętności.








Na razie tyle fotek , do następnego razu :) wkrótce będą następne :)

--
W stoczni: Brytyjski Krążownik liniowy HMS HOOD