FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 3Strony:  1  2  3  ->  => 
19-08-05 17:49  [relacja z budowy] F2A-2 Buffalo z MODELCARDU
Miś Kolargol 



Na Forum:
Relacje w toku - 1
 

Serdecznie witam! Jestem raczej nowicjuszem w towarzystwie, choć parę razy komentowałem lub pytałem o to i owo na szacownym forum. Moje pierwsze modele kartonowe powstały w latach 80. były to najpierw Ił 2 z MM, potem Ła 7 z Alfy. W sumie przez parę lat trochę tego zrobiłem, po czym wypadła mi kilkunastoletnia przerwa. Dwa lata temu na rozgrzewkę wziąłem się za Ki-61 Hien od Halińskiego i - co chyba nie jeden z Nas przeżył - nastąpiła REAKTYWACJA.