FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 1 
05-06-10 00:30  [Galeria] Łagg-3 MM 72'
Łukasz 



Na Forum:
Galerie - 1
 

Witam
Jako że jest to mój pierwszy post na tym forum wypada się przedstawić.
Nazywam się Łukasz, mam 15 lat, jestem początkującym modelarzem, interesuję się komputerami, motorami, deskorolką, muzyką oraz oczywiście modelarstwem kartonowym.
Pochodzę z dosyć małego miasta Oleśnica, znajdującego się około 50km od Wrocławia.
Aktualnie mieszkam w Irlandii a modelarstwem zajmuję się od 2 klasy podstawówki.
Model ten nie jest moim pierwszym ale za to czwartym, którego brałem na serio.
To znaczy użyłem różnych nowych technik takich jak retusz oraz uświadomiłem sobie że w modelarstwie chodzi o jakość a nie szybkość.

Model który mam zamiar Wam zaprezentować to Rosyjski myśliwiec z II wojny światowej Łagg-3. Ciekawostką o tym samolocie jest to ze Rosyjscy piloci przezywali go Latającą gwarantowaną trumną (lakirowannyj garantirowannyj grob)
Model ten został wydany w Małym modelarzu rocznik 1972.

Został on komputerowo przemalowany przeze mnie oraz lekko zwaloryzowany.
Zrobiłem w nim kabinę pilota od podstaw oraz oddzielne powierzchnie sterowe z których nie jestem całkiem zadowolony.

Moim celem było przemalowanie modelu na taki jaki był malowany w fabryce.
czyli taki:


Dość gadania teraz fotki:

A tu coś czego nie widać :