FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 2Strony:  1  2  -> 
26-12-08 21:20  [relacja] Messerschmitt Me 109G-2/trop - Mały Modelarz
Slawoo 

Na Forum:
Relacje w toku - 2
 

Witam! Słówko wstępu. Jako świeżakowi przysługuje mi prawo do powitania się ze wszystkimi więc,: Witam was! Jestem 17-sto letnim początkującym modelarzem kartonowym. Postanowiłem giąć karton ze względu na ograniczenie w praniu sobie mózgu telewizją i innymi wypychaczami czasu wolnego. Klejenie jest na pewno lepszym rozwiązaniem niż bezmyślne gapienie się w szklane twarze o kaprawych i zakłamanych oczkach.
Zacząłem sklejać model dla siebie. Nie myślałem o pokazywaniu go, bo jestem zbyt kiepski. Przełom nastąpił gdy zobaczyłem relację z budowy tegoż samego modelu przez kolegę z forum. Pomyślałem, że ja też mogę ;-) Tak więc, jestem tutaj ze swymi wypocinami. To jest mój pierwszy model ale poparty wiedzą teoretyczną. Dobrze odwzorowuje to chociażby czas, to co do tej pory zrobiłem zajęło mi 2 miesiące. To chyba nie jest żaden problem, że są dwie relacje z jednego modelu?



Model ustrzelony w ciemno. Poszedłem do salonu Ruchu w mojej kochanej metropolii i kupiłem bo był ładny. Nabierając doświadczenia nie będę marudził. Czyż nie tak?