FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 1 
12-02-13 14:16  [Relacja] Polski czołg PZInż 140 - projekt własny
Krzysiek Cz 

Na Forum:
Relacje w toku - 1
 

Witam Was,

Jestem nowy na forum, więc na dzień dobry wypadałoby się przedstawić. Mam na imię Krzysiek i jestem studentem czwartego roku jednej z krakowskich uczelni. Modelarstwem interesuję się od czasów gimnazjum, jednak ograniczone możliwości lokalowe zmusiły mnie do zaprzestania uprawiania tego hobby na czas mieszkania w Krakowie.
Postanowiłem więc, że spróbuję samemu opracować model i przy okazji poćwiczyć pracę w programach graficznych. W internecie znalazłem planik czołgu PZInż 140, lub jak kto woli 4TP. Wspierając się nielicznymi zdjęciami jakie są dostępne, rozrysowałem model. Korzystając z ferii zimowych i większej ilości wolnego czasu zacząłem próbnie sklejać to co udało mi się wcześniej wykonać.

Do tej pory powstał szkielet,


który udało mi się okleić.


Pozdrawiam

--
Pozdrawiam, Krzysiek

 
12-02-13 15:26  Odp: [Relacja] Polski czołg PZInż 140 - projekt własny
Jurgen 



Na Forum:
Relacje w toku - 5
Relacje z galerią - 6
Galerie - 6


W Rupieciarni:
Do poprawienia - 7
 

Wydawnictwo: 
Zapowiedzi i nowości


Hohoho widzę ze kolega mnie nieco wyprzedził w temacie :)

Ciekawy jestem jak rozwiążesz układ jezdny. Niedługo pokażę swoją interpretację.

--