FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 1 
06-07-08 19:40  [Pytanie] Trasowanie (pojęcie i sposoby)
strzała   

Witam wszystkich

Jestem początkujący w modelarstwie, i chciałbym o coś zapytać. Przeglądając forum natrafiłem na ciekawą technikę – trasowanie. Niestety nie znalazłem samego pojęcia, tylko gotowe przykłady, a chciałbym wiedzieć czy to jest dokładnie. Z tego co widzę jest to tworzenie szczelin między różnymi elementami. Ale proszę żeby ktoś napisał czym na prawdę jest trasowanie w modelarstwie, po co je stosować, gdzie i jak.
Widziałem jeszcze także że niektórzy za pomocą trasowania robią nity, czy tak można onitowywać np. powierzchnię czołgu za pomocą trasowania, co jest w takim przypadku lepsze wybijanie nitów czy trasowanie???
Z góry dziękuje za odpowiedzi

 
06-07-08 20:37  Odp: [Pytanie] Trasowanie (pojęcie i sposoby)
Arto 



Na Forum:
Relacje w toku - 1
 

Witaj. Zadałeś dość obszerne temat do omówienia. Z mojej strony opiszę gdzie, jak i po co ja stosuję trasowanie, chociaż z całą pewnością każdy modelarz ma swoje metody i potrzeby.
Przykład 1.