yuriy12
Na Forum: Relacje w toku - 1
|
Daaa... Krzys, pytania złożone zadałeś, a u mnie z polskim nie tak już i dobrze :( Lecz, będę starać się :)
Teść, jak i ja, pracuje w module liściowego metalu (Sheet Metal, blacha). Po tutoriału trzeba pomyśli, dawno chciał zrobić tak wszystko to czasu nie ma, to nastroju :) Lecz postaram się siebie zmusić i coś jednak narysować :)
Koła, równa się jak i wszystek model, całkowicie zrobieni z liściowego metalu. To znaczy wszystkie części modelu w istocie zrobieni z papieru, że gwarantuje 100 % (no, może w pewnych wypadkach 99 % ;)) zbieżność modelu. O czym, właściwie, już powiedział Wacek.
Zginane elementy są w SW - "po przekrojach zginania" (Lofted Bend) można bez problemów zbudować wspomnianą piramidę. Na ogół wszystko, że widać na rysunkach wyżej - wszystko listoj metal, z wyjątkiem pewnych szczegółów z drutu.
Wersja SolidWorks - 2006, lecz po dużym rachunku moduł liściowego metalu nie silnie odróżnia się jak w 2005, tak i w 2007, a znawcy twierdzą że i 2004 nie o wiele gorzej, to jest każdy :)
woy-tek, widziałem twój projekt. Co więcej, teść model zaczął projektować więcej lata w tył, i było ciekawie popatrzyć twój wariant. Lecz w danym wypadku pierwotne była próba zrobić więcej szczegółowego modelu, w szczególności rama będzie szwiełlernogo, a nie korobocznogo typu (przepraszam, nie wiem jak ten napisać po polsku), silnik, szczegółowa transmisja, i wiele czego jeszcze :) O obecności dwu wersji kabin wiem, były myśli zrobić różnymi, zobaczymy. Niestety po drewnianej kabinie są tylko plany ogólnych rodzajów, zdjęć zaś nie spotykał. W SSSR ich osobno nie wypuszczali, tylko w Polsce. Tak że jeżeli jest u kogo zdjęcie drewnianej kabiny, osobliwe szczegółowe - będę bardzo wdzięczny.
|