FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 1 
13-09-05 13:14  Pomocy!!!
Faraon   

Jestem nowy i zielony. Oglądam Wasze modele i oko mi bieleje. Zacząłem od Tygrysa (MM) i już spartoliłem. Potrzebuję "kapci". Błagam, pomóżcie!

 
13-09-05 14:07  Re: Pomocy!!!
QN 



Na Forum:
Relacje w toku - 3
Relacje z galerią - 23
Galerie - 8


W Rupieciarni:
Do poprawienia - 1


 - 3

Co to znaczy?
Chcesz, żeby ktoś ci skleił gąsienice?

--
Pozdrawiam


------------------------------------------------------------------------

 
13-09-05 14:20  Re: Pomocy!!!
Damiano 



Na Forum:
Relacje w toku - 1
 

Popatrz tutaj

http://fk.konradus.com/modele/modele.php

Pozdrawiam Damiano



Post zmieniony (13-09-05 14:22)

 
13-09-05 15:06  Re: Pomocy!!!
Faraon   

Nie, broń boże!!! Potrzebuję tylko skanów z "Małego Modelarza". Czy ktoś mógłby mnie poratować?

 
13-09-05 15:45  Re: Pomocy!!!
Enzo 



Na Forum:
Relacje w toku - 6
Relacje z galerią - 2
Galerie - 1


W Rupieciarni:
Do poprawienia - 1
 

A co się stało z oryginalnym arkuszem - jeśli można zapytać?? Czy wszytkie paski są zniszczone??

--
Panther

 
13-09-05 15:49  Re: Pomocy!!!
Faraon   

Niestety, całość trafił jasny piorun. To moje pierwsze kroki, więc było to do przewidzenia.

 
13-09-05 15:55  Re: Pomocy!!!
Faraon   

Mam jeszcze jedno pytanie do "weteranów". Czego używacie, jako oszklenia kabin?