rowin
Na Forum: Relacje w toku - 4 Relacje z galerią - 6 Galerie - 1
|
Witam w odcinku przedświątecznym
Dzisiaj chciałbym przedstawić jak wygląda poszycie środkowej i tylnej części kadłuba wraz ze statecznikiem pionowym. Elementy poszycia nie były retuszowane na łączeniach, a jedynie tam gdzie karton ma swoje zakończenie, czyli przy stateczniku pionowym, pokrywie zbiornika itd.
Ze zmian widocznych na zdjęciach warto odnotować, że postanowiłem pokrywę zbiornika przed kabiną odciąć. Następnie podkleję ją miejscami cienkim papierem i wróci na swoje miejsce. Ten zabieg ma na celu uwidocznienie pokrywy, która we wszystkich wersjach Spita niezbyt dokładnie była spasowana z pozostałą częścią poszycia. Mam nadzieję, że spowoduje to ciekawy akcent w bryle modelu.
Również wyciąłem kawałek prowadnicy po której odsuwana była owiewka. Zrobiłem to tylko w miejscu które będzie widoczne, pozostałą część zasłoni limuzyna, która finalnie będzie w pozycji otwartej.
Tak jak wspominałem wcześniej, model eksponowany będzie z zamkniętymi drzwiczkami do kabiny, co zresztą widać już na zdjęciach.
Od spodu kabiny pilota zostało usunięte miejsce na klosz światła pozycyjnego. Zostanie od przyklejony do poszycia centropłatu, od jego wewnętrznej strony i pomalowany na kolor kabiny.
W przypadku modelu mk.Vc to w wycinance jest fotel o odpowiednim kolorze. Jednak jego odcień nie pasował mi tak jak ten użyty w późniejszych modelach. W związku z tym tutaj również fotel zapożyczony jest z tego samego modelu co cały kokpit czyli z XVIe. Pasy to już wyrób HGW dokładnie taki jak proponują. Różnica jest taka, że znalazłem zdjęcie gdzie mk.Vc ma pasy te same co wczesne wersje mk.IXc, także postanowiłem, że u mnie w modelu będą takie same. Widać również, że jeszcze nie jest wklejony łom na drzwiczkach, ale mam zamiar to uzupełnić w niedalekiej przyszłości.
To w sumie chyba tyle na dzisiaj. W następnej odsłonie pokażę skrzydła i stateczniki poziome.
Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Święta Wielkanocne.
--
|