walkiria
Na Forum: Relacje w toku - 4 Relacje z galerią - 18 Galerie - 1
|
MateuszB - co należny rozumieć pod pojęciem grubość kartonu/brystolu itp? Niestety tego nie normuje żadne ISO, i karton od różnych producentów, w różnych rejonach może mieć inna grubość. Dla jednego pod pojęciem karton to papier o gramaturze 120, a dla innych karton zaczyna się od 250. Standaryzowany jest jedynie format czyli rozmiar arkusza, nie jego grubość. Co do "uwzględniona podczas projektowani" - to raczej ściema czy też założenia projektanta niż rzeczywistość, bo "patrz wyżej". No bo jaką grubość założył projektant? 100um? 200um? Co w sytuacji gdy projektant założył grubość papieru powiedzmy na te 200um, a w drukarni mieli karton o grubości 300um? 1/2 różnicy w samej grubości kartonu! A gdzie dopiero spasowanie części?
Z resztą widać czasami, nawet na tym forum, ile problemów może sprawić poszycie kabiny robione jako drukowane podposzycie (cz. wewnętrzna kokpitu) oklejana poszyciem zewnętrznym. Gdzie lekkie niedopasowane obwodów powoduje szpary wierzchniej części. To ta sama zasad tylko na mniejszą skalę.
Post zmieniony (05-07-17 20:58)
|