FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)

Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  

Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok ze standardowym stronicowaniem  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 1 
01-10-16 18:50  [R] Japanese battleship KONGO
Senkan 

Na Forum:
Relacje w toku - 3
Galerie - 1

Here some photographs of my KONGO model. My intension is to build the ship as she was in 1913, when first commissioned. Hope you will enjoy !

Post zmieniony (01-10-16 20:20)

02-10-16 09:54  Odp: Japanese battleship KONGO
Senkan 

Na Forum:
Relacje w toku - 3
Galerie - 1

Raziel-3:
I have original blueprints from the ship yard where KONGO was build an a lot of photographs of the Builders model of KONGO, which I use as a guide for building the model.
Model Hull is build with MDF frames and than covered with balsa wood strips, after that I put on the plating of the ship in cardboard strips, according to the pattern which can been seen on old photographs of the ship during building. The "openings" in the hull bottom are sea chests, or in- and outlets of cooling water and exhaust water, also found on the blueprints, but the exact appearance of the openings is a guess, although some are are visible on these same old photographs.

Tematy/Start  |  Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 1Strony:  1 

Działy  |  Chcesz sie zalogowac? Zarejestruj się 
 Logowanie
Wpisz Login:
Wpisz Hasło:
Pamiętaj:

Zapomniałeś swoje hasło?
Wpisz swój adres e-mail lub login, a nowe hasło zostanie wysłane na adres e-mail zapisany w Twoim profilu.

© konradus 2001-2024