FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok ze standardowym stronicowaniem  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 1 
11-11-14 21:38  [technika]Jak wycinać części z arkusza względem linii?
hakirim 

Na Forum:
Relacje w toku - 1
 

Witam. Jako, że po 2 rocznej przerwie wracam do modelarstwa i jestem początkujący, mam do Was pytanie, mianowicie jak wycinacie części z arkusza względem linii? Po zewnętrznej czy wewnętrznej stronie? A może idealnie po linii? Dodam, że model który zaatakuję na początek to Mały Modelarz 6.2004 - Samolot Myśliwski Sopwith F.1 Camel, w którego opisie budowy nie ma na ten temat wzmianki. Przekopałem też trochę googli i forum, ale nic konkretnego nie znalazłem.Pozdrawiam.

EDIT: Przepraszam za pomylenie działów i proszę moderatorów o przeniesienie do odpowiedniego.

Post zmieniony (13-11-14 19:28)

 
11-11-14 21:51  Odp: Jak wycinać części z arkusza względem linii?
air_22 



Na Forum:
Relacje z galerią - 2
Galerie - 9


 - 1

Po srodku linii, jak trafisz;)

--

Skończone:
A6M3 Zero, DH-82A Tiger Moth, DHC-1 Chipmunk, P-39N Airacobra, PWS-3, PZL-101 Gawron, Me-1101, P-51B Mustang, F4F Wildcat, PWS-3b, Westland Whirlwind Mk.I,

Na warsztacie:
Ki-43-II Kai Hayabusa

 
11-11-14 22:20  Odp: Jak wycinać części z arkusza względem linii?
hakirim 

Na Forum:
Relacje w toku - 1
 

Krótka i rzeczowa odpowiedź. Dziękuję bardzo! ;)

 
12-11-14 22:13  Odp: Jak wycinać części z arkusza względem linii?
Alski