jurek
Na Forum: Relacje w toku - 1 Galerie - 3
|
Okleiłem kadłub. Niestety szkielet okazał się za długi o prawie 5 mm (prawdpodobnie w yniku mojego błedu - naklejenie szkieletu na karton za pomocą BCG) i musiał byś skrócony. Ktos kiedyś na tym forum powiedział, że najtrudniej jest dobrze skleić zwykły sześcian i w przypadku tego modelu to stwierdzenie sprawdza się całkowicie. Niby prosty, prostokątny kadłub, jednak trudno było mi pasować sklejki, utrzymac prostoliniowowść, itp. Z efektu nie byłem zadowolony, więc w akcie desperacji chwycłem suchą pstelę i zacząłem malować nią cały kadłub, a potem rocierać palcem. W ten sposób chciałem uzyskać kilka efektów - zaszpachlować łączenia i zamaskować defekty, a niechcący jeszcze uzyskać brudzing. Teraz sam nie wiem, czy model powinien wylądować w koszu, czy dalej mam przy nim pracować, dla piękna jego sylwetki, wiedząc, że nie jest taki jak powienien być.
Jeżeli chodzi o projekt, to mam kilka zastrzeżeń. Szkielet projektowany pod kątem Tupolewa R-6 i nie dostosowany do tej wersji samlotu, choć to specjalnie nie trudniło pracy, natomiast rodzi wątpliwości sklejającego. natomiast część 13, czyli okrągłe obramowanie otworu przedniej kabiny miała dwukrotnie większą średnicę niż powinna mieć. Trzeba było zrobić ją we własnym zakresie. Ilość rysunków też mogłaby być większa.
--
-Keep Watching The Skies-
Galerie: Polikarpow PO-2 Ansaldo A1 Balilla Ilia Muromiec
Post zmieniony (03-12-08 23:06)
|