FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok ze standardowym stronicowaniem  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 1 
07-04-13 16:23  [R] Mig-29 Mały Modelarz 3/2006, początkujący modelarz
hakirim 

Na Forum:
Relacje w toku - 1
 

Witam.
Od razu zaznaczę, że jestem początkującym modelarzem. Mój staż modelarski, to kiedyś we wczesnym dzieciństwie sklejanie aby skleić i mieć coś na półce. Parę modeli tak skleiłem. Ostatnio zacząłem się w to bawić bardziej poważnie, gdyż czerpię przyjemność z samej pracy nad modelem. I tak oto tym sposobem chcąc szlifować swoje umiejętności i wysłuchać waszych podpowiedzi i słów krytyki, pomocy zarejestrowałem się tutaj.
Postanowiłem od razu zacząć od relacji. Na stół trafił samolot z którym pewnie nie jeden z was miał doczynienia. Proszę was więc czasami o zaglądanie tutaj i szczerą opinię, podpowiedzi i inne uwagi. Posty będę zamieszczać w różnych odstępach czasu, gdyż czasami model stoi w budowie ze względu na brak czasu, a czasami budowa wre. Poza tym robię to wszystko bardzo powoli gdyż chcę być bardzo szczegółowy i dokładny.

A więc takim to właśnie słowem wstępu przechodzę do rzeczy.
Na ten pomysł wpadłem ciut późno więc część modelu jest już wykonana.

Oto zdjęcia. Wybaczcie jakość ale na razie nie dysponuję niczym innym jak aparatem w telefonie.