FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 2Strony:  1  2  -> 
05-02-13 10:48  [Galeria] Niszczyciel eskortowy ORP Kujawiak PMW 1940-1942 Hunt II
Tysiuniek 

Na Forum:
Relacje w toku - 3
Relacje z galerią - 1
Galerie - 2
 

Model powstał w czasie grudzień 2012-luty 2013.Nie mam wielkiego doświadczenia w lepieniu kartonówek, ale to chyba i tak najlepszy model okrętu, jaki do tej pory zrobiłem.
Zdaję sobie sprawę z błędów technicznych, niedokładności, ale cóż...To jeszcze nie ten etap.



















--
http://www.humvee-models.com/
(Tomek)

Aliena nobis, nostra plus aliis placent ...

 
05-02-13 11:26  Odp: [Galeria] Niszczyciel eskortowy ORP Kujawiak PMW 1940-1942 Hunt II
cfemar   

Oglądałem relację i miło widzieć finisz... Gratuluję:-)

 
05-02-13 12:00  Odp: [Galeria] Niszczyciel eskortowy ORP Kujawiak PMW 1940-1942 Hunt II
dokker 

Na Forum:
Relacje w toku - 1
Relacje z galerią - 2
Galerie - 7


 - 3

Witaj
Jak pisałem w relacji, bardzo fajny model.
Gratulacje

 
05-02-13 12:13  Odp: [Galeria] Niszczyciel eskortowy ORP Kujawiak PMW 1940-1942 Hunt II
Borowy 



Na Forum:
Relacje z galerią - 13
Galerie - 3


 - 2

Witam. O błędach i niedokładnościach sam napisałeś, ale model wyszedł bardzo fajnie. I tak jak piszesz widać, że przy każdym kolejnym modelu klejenie wychodzi coraz lepiej. Gratuluję ukończenia.

--


Wykonane: