FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 18Strony:  1  2  3  4  5  ->  => 
09-06-10 00:36  [Relacja] Pancernik IJN Fuso 1/200 - Haliński
wieslaw_ 



Na Forum:
Relacje w toku - 2
Galerie - 1
 

Witam serdecznie, mam na imię Wiesław a to jest mój debiut na tym forum. Zawodowo zajmuję się modelowaniem 3D (aktualnie pracuję jako Character Artist w gamedevie).

Muszę przyznać, że śledzę z wielką uwagą kilka wątków, które szczególnie mnie interesują już od jakiegoś czasu a które zmotywowały mnie do powrotu po kilku, (jeśli nie kilkunastu) latach do mojego starego hobby - modelarstwa okrętowego.

Powrót po latach chcę zacząć od modelu pancernika Fuso z wydawnictwa Haliński i z tego co zauważyłem będzie to kolejna relacja z budowy tego pięknego okrętu na forum. Mam nadzieję, że Was to nie zniechęci. Model, (po rozważeniu wielu dylematów) postanowiłem zrobić w pełnej waloryzacji, mam nadzieję, że podołam :) Zważywszy na to, że jestem poniekąd przedstawicielem wolego zawodu i często robię dodatkowe zlecenia w domowym zaciszu, tempo relacji będzie zdecydowanie ślamazarne co pewnie już zauważyliście po datach na załączonych zdjęciach. Mimo wszystko jednak mam zamiar ukończyć projekt.

Do dzieła...