FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 1 
25-09-09 23:10  [Galeria] Model kartonowy parowozu Od2 - Modelik, 1:25.
niki68 

Na Forum:
Galerie - 1
 

Witajcie

Nazywam się Dariusz Nikiel, pochodzę z Łukowa i od jakiegoś czasu fascynują mnie modele kolejowe. Zawodowo jestem nauczycielem techniki w szkole podstawowej i gimnazjum. Modelarstwem kartonowym zajmuje się pewnie ponad 20 lat, ale "odbiło" mi w tym temacie dopiero teraz. Generalnie mogę powiedzieć, że zawdzięczam to Koledze Mariuszowi Precyzyjnemu ( i pewnie nie jestem pierwszy i jedyny w tym względzie).

Korzystając z gościnności, chciałbym zaprezentować ostatnie efekty mojej pracy modelarskiej. Relację z budowy modelu i szczegółowe podsumowanie można zobaczyć tutaj . Mam nadzieję, że nie popełniam gafy, zamieszczając zdjęcia modelu prezentowanego w szerszym zakresie na forum www.kartonwork.pl. To mój drugi parowóz i trzeci model kolejowy.
Priorytetem podczas jego budowy była estetyka i precyzja wykonania. Starałem się też dodać od siebie coś, co będzie go wyróżniało na tle innych modeli.




I jeszcze trochę takich, które oddają klimat tego parowozu.




Pozdrawiam serdecznie

--



Post zmieniony (25-09-09 23:11)

 
25-09-09 23:49  Odp: [Galeria] Model kartonowy parowozu Od2 - Modelik, 1:25.
Dombeer 



Na Forum:
Relacje w toku - 4
Galerie - 3


 - 1

Świetny model, Gratulacje :)