Brystol
Na Forum: Relacje w toku - 2 Relacje z galerią - 6 Galerie - 25
W Rupieciarni: Do poprawienia - 2
|
Panowie, zebrało mi sie na ględzenie.
Już w tej fazie budowy musiałem rozważyć kwestie szyby,
gdyż szyba jest ważnym faktorem, aby było jak w rzeczywistości.
Przytocze tu dwa daleko idące wnioski z długotrwałego przekopywania
zródeł internetowych przy budowie poprzedniego modelu.
1. Jak stoję przed szybą, to widzę to, co jest za szybą,
a gdybym stał za szybą, to bym widział to, co stoi przed szybą.
2. Szyba jest gładka i śliska.
Niestety w poprzednim modelu wniosek 1 nie wszedł do realizacji, bo szklarz mnie pogonił.
W tym modelu po przedstawionej tu poniżej analizie, zrealizowalem wniosek 1 i będzie jak najbardziej zblizone do rzeczywistości.
Analiza.
Przyjąłem, że w prawdziwym mesiu szyba miała 5 milimetrów grubośći, pewno była grubsza, ale do moich obliczeń
przyjąłem 5 milimetrów.
Po dokonaniu skomplikowanych obliczeń matematycznych otrzymałem wynik, że w skali 1:33 powinna mieć grubość 0,15 milimetra,
czyli niewidoczna dla ludzkiego oka.
Jeśli więc niewidoczna dla ludzkiego oka, nie muszę nic w owiewce montować, szklarz mie tera może,
efekt jest ten sam, jakby była szyba.
Natychmiast to sprawdziłem, patrząc przez owiewke na świat dookoła,
wszystko widać jakby szyba była !
Ale gupek ze mnie, żem wcześniej na to nie wpadł, i tera będzie jak w rzeczywistości,.
A tu dowód, że nie zmyślam, owiewka sama bez szyby oraz przystawiona prowizorycznie do pokoju pilota, wszystko widać co jest za szybą!

A tu dwa dwa kolejne z chaotycznej budowy wraz z nieśmiertelnym forumowym cytatem:
"zdęcia są w makro, w rzeczywistości nic nie widać "

Post zmieniony (18-11-21 21:28)
|