FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 1 
07-12-08 19:12  [Relacja]Pantera AH po raz kolejny(na pewno nie standard)
Che47 

Na Forum:
Relacje w toku - 1
 

Witam

To będzie moja pierwsza relacja na forum, ale modelarstwem zajmuję się od lat (11 o ile mnie pamięć nie myli). proszę więc o BRAK pobłażliwości. Mimo dosyć długiego stażu jakoś nie mam wyrobionej dokładności w palcach i to raczej trochę widać. Zatem osoby o słabych nerwach i wysokim poczuciu estetyki są proszone p zaprzestanie czytania w tym miejscu ;P.
Tyle tytułem wstępu.

Model pantery zakupiłem już jakiś czas temu i ostatnio powziąłem decyzje o budowie.na forum znalazłem relację z budowy tego modelu:
http://www.konradus.com/forum/read.php?f=1&i=108649&t=108649
I do niej będę się odnosił.
Moje produkcje zwykle i tak odbiegają od standardu więc i tym razem będę próbował włożyć do pantery co się da. Zacząłem więc od zbierania materiałów. Podczas budowy będę się opierał na monografii wydawnictwa AJ-Press cz 1-8 (szczególnie 2) oraz zdjęciach z internetu:
http://anonymous-generaltopics.blogspot.com/2007/12/panzerkampfwagen-v-ausf-dag-panther.html
A także częściowo modelu bregenpanther AH