ABC PROJEKTOWANIA   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

Nauka projektowania przy wykorzystaniu różnych programów, doskonalenie technik i tricków związanych z projektowaniem modeli kartonowych. Zrób To Sam - czyli samodzielne projektowanie dodatkowych elementów. Rozwijanie siatek brył. Zmiana kolorystyki, powiększanie i zmniejszanie.

Uwaga! W tym dziale nie wpisujemy postów: "kartonowych", relacji z budowy (dopuszczalne relacje z procesu projektowania). Informacje o programach wpisujemy wyłącznie w zakresie bezpośrednio związanym z konstruowaniem modeli kartonowych.




 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 1 
20-01-14 13:08  Co to za jednostka na planach modelarskich
pasibrzuch85   

Witam wszystkich sympatyków modelarstwa!!!
Jako że jestem nowicjuszem proszę o wyrozumiałość. Mam plany modelarskie niszczyciela, na którym wymiary sa definiowane w dziwny sposób i szczerze mówiąc nigdy nie widziałem czegos takiego np. 2".300. Co to za jednoski Koledzy? Gdyby chodziło o same cale to nie ma problemu, ale ten zapis sprawia, że sie pogubiłem w tym wszystkim.
Z góry dziekuje za pomoc!

--

 
21-01-14 21:49  Odp: Co to za jednostka na planach modelarskich
amz20 

Na Forum:
Galerie - 1
 

Prawdopodobnie w INCH czyli calach

 
23-01-14 21:57  Odp: Co to za jednostka na planach modelarskich
McGary   

Na pierwszy rzut oka po naszemu to 2" i 300 setnych, czyli 2,3 cala.
Najlepiej byłoby, gdybyś wkleił rysunek, zdjęcie, skan żeby naocznie porównać.

--

Post zmieniony (23-01-14 21:57)

 
24-01-14 12:11  Odp: Co to za jednostka na planach modelarskich
pasibrzuch85