KOLEJ   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

Tematyka związana z kolejnictwem - pociągi, lokomotywy, parowozy, inne pojazdy szynowe, historia, muzea i skanseny, dokumentacja, linki...

Uwaga! W tym dziale NIE WPISUJEMY postow "kartonowych".


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 1 
19-08-11 09:56  [pytanie] Zagadkowy element wyposażenia EZT
Toff 



Na Forum:
Galerie - 11


 - 3

Jechałem ostatnio EZT z Olsztyna do Elbląga i moją uwagę zwrócił dość dziwny element wyposażenia, znajdujący się w przedziale dla podróżnych z większym bagażem, czyli w tzw. "bydlaku", "kanarówie", itp.



Jestem laikiem w sprawach dotyczących budowy i wyposażania pociągów, więc jeśli ktoś wie, to proszę o odpowiedź - co to jest?

--
Pozdrawiam
___________________________

 
19-08-11 22:31  Odp: [pytanie] Zagadkowy element wyposażenia EZT
amz20 

Na Forum:
Galerie - 1
 

Kiedyś jak jeszcze była prawdziwa kolej to na stacjach ,stacyjkach gdzie były kasy biletowe to utarg z tych kas panie kasjerki pakowały w specjalne worki a te worki przekazywały kierownikom pociągów którzy te worki pakowali do takich skrzyń jakby kas pancernych a one były mocowane właśnie do tego tajemniczego dynksa coby nikt nie ukradł.
Pieniąchy jechały do kasy zbiorczej tzw stacyjnej i ona rozliczała wszystkie pośrednie kasy biletowe a kasiorę wpłacała do banku .
To chyba tyle

 
20-08-11 23:36  Odp: [pytanie] Zagadkowy element wyposażenia EZT
Toff 



Na Forum:
Galerie - 11


 - 3

Ciekawa teoria, choć gdzie indziej otrzymałem opowiedź, że to podłączenie awaryjnego sprzęgu.

--
Pozdrawiam
___________________________

 
23-08-11 06:58  Odp: [pytanie] Zagadkowy element wyposażenia EZT
MK747 

W Rupieciarni:
Do poprawienia - 3
 

Nie teoria, amz20 dobrze prawi :)