MBig
Na Forum: Relacje w toku - 3 Relacje z galerią - 5 Galerie - 4
|
Jeśli ktoś, mieszkający na wyspach, zastanawia się nad zmianą dostawcy internetu na BT, stanowczo odradzam. Mają ładne reklamy w TV, ładnie wyglądający modem i ... nic poza tym. Modem traci sygnał co chwilę, trzeba go resetować, aby zastartował znowu. Dzwonię do biura obsługi po 3, 4 razy w miesiącu. Twierdzą zawsze, że to nie ich wina, ale, dziwnie, po każdej rozmowie mam prędkość na poziomie 5 - Mbit/s. Parę dni później znowu zwalnia do 1 Mbita/s, a później do ..., no właśnie, dziś miałem aż 24 kbit/s. Jak w starym modemie. Zastanawiam się teraz w jaki sposób rozwiązać umowę z nimi. Może ktoś ma jakiś pomysł?
Dla tych, którzy mogą stwierdzić, że znowu się czepiam. Miałem wcześniej internet z Virgin. Tylko 8 MB łącze. Dawało to ok 3 do 4 Mbit/s (z BT mam podobno 20MB). Łącze było stabilne, a w ciągu 4 lat dzwoniłem do biura obsługi tylko, jak zmieniałem mieszkanie. Łącze było stabilne, a przycisku RESET użyłem może 4, 5 razy przez 4 lata. Całkiem niezły wynik.
Dodam jeszcze, że wielu moich znajomych ma dokładnie ten sam problem co ja, dlatego postanowiłem ostrzec "chętnych", aby nie dali się nabić w butelkę, tak jak ja.
--
Post zmieniony (01-06-13 22:02)
|