KARTON CAFÉ   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

Miejsce na rozmowy o rzeczach niekoniecznie związanych z modelarstwem kartonowym, tzw. "rozmowy kanapowe", ciekawostki, humor itd. Tu można się poznać lepiej i pogawędzić ze sobą.


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 1 
31-03-18 11:27  Witam
Paweł   

Witam Wszystkich na forum, jestem początkującym modelarzem kartonowym,
mam pytanie, jak można napisać do innego forumowicza, przez priv ?
próbowałem napisać w profilu przez ikonkę mail, przerzuca mnie do poczty którą posiadam i nie ma adresu mail do osoby , proszę o pomoc,
pozdrawiam

 
31-03-18 18:59  Odp: Witam
Rafael 
moderator




Na Forum:
Relacje w toku - 6
Relacje z galerią - 12
Galerie - 6


 - 2

Witaj Pawle,
Forum nie ma ma funkcji wysylania wiadomosci prywatnych. Jednya opcja to wlasnie wejscie na profil danego forumowicza i skopiowanie jego adresu e-mail, a nastepnie napisanie na ten adres. Jesli adresu nie znajdziesz, bo nie wszyscy takowy udostepniaja, pozostaje zapytac w jakims watku, ktory prowadzi lub gdzie udziela sie dany forumowicz...

--
Pozdrowienia
Rafael
LSM member ;)

Dobry modelarz sklei model każdego, nawet najgorszego projektanta.
Dobry projektant zaprojektuje model który sklei każdy, nawet najgorszy modelarz.
Kat
_____________________
Warsztat: kraciaste cos ;)

 
04-04-18 22:26  Odp: Witam
MARIUSZ 
moderator




Na Forum:
Relacje w toku - 5
Relacje z galerią - 20
Galerie - 9


W Rupieciarni:
Do poprawienia - 4


 - 10

Grupa: ŁSM

Pytanie zadane, odpowiedź udzielona. Ponowne próby zaistnienia dziwnych, efemerycznych userów przekonały mnie, by i ten wątek zamknąć.

--
Pozdrawiam wszystkich ! MARIUSZ

Mam profil na FB.

 Tematy/Start  |  Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 1Strony:  1