KARTON CAFÉ   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

Miejsce na rozmowy o rzeczach niekoniecznie związanych z modelarstwem kartonowym, tzw. "rozmowy kanapowe", ciekawostki, humor itd. Tu można się poznać lepiej i pogawędzić ze sobą.


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 1 
12-02-23 18:48  Prośba o pomoc i wypełnienie ankiety do pracy licencjackiej mojego Syna
Piterpanzer 



Na Forum:
Relacje w toku - 7
Galerie - 9


W Rupieciarni:
Do poprawienia - 1


 - 9

Dzień dobry, zwracam się z prośbą o pomoc mojemu syneczkowi Piotrowi Juniorowi i wypełnienie ankiety.
Z góry dziękuję!!!

Szanowni Państwo,
nazywam się Piotr Kubiak i jestem studentem Wyższej Szkoły Administracji i Biznezu im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Gdyni.
W związku z przygotowywaną przeze mnie pracą licencjacką na temat:
,, Wpływ konsumentów na rynek nieruchomości” zwracam się do Państwa z prośbą o wypełnienie niniejszej ankiety.

Pragnę zaznaczyć, że ankieta jest całkowicie anonimowa, a wszystkie zebrane informacje zostaną wykorzystane wyłącznie do celów badawczych.
Dziękuję za poświęcony czas.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdrX_gC2lcmDbxDUiw0P2qrDosIFv9MhImWFXRYPShq0J17WA/viewform?vc=0&c=0&w=1&flr=0

--

Post zmieniony (12-02-23 18:50)

 
12-02-23 19:29  Odp: Prośba o pomoc i wypełnienie ankiety do pracy licencjackiej mojego Syna
Mucha 

Na Forum:
Relacje w toku - 3
Relacje z galerią - 2


W Rupieciarni:
Do poprawienia - 2
 

Mówisz i masz

--
Co zostało zobaczone, tego się nie odzobaczy

 
13-02-23 15:15  Odp: Prośba o pomoc i wypełnienie ankiety do pracy licencjackiej mojego Syna
Piterpanzer 



Na Forum:
Relacje w toku - 7
Galerie - 9


W Rupieciarni:
Do poprawienia - 1


 - 9

Bardzo dziękuję tym Kolegom, którzy zechcieli poszerzyć spektrum grupy badawczej i pomóc Juniorowi.