BUDOWLE, UMUNDUROWANIE, BROŃ   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

Budowle, umocnienia, umundurowanie, broń osobista, literatura, historia, dokumentacja, linki do ciekawych stron...

Uwaga! W tym dziale NIE WPISUJEMY postow "kartonowych".


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 1 
15-08-21 21:09  Co to za mundur ?
Borowy 



Na Forum:
Relacje z galerią - 13
Galerie - 3


 - 2

Witam. Najpierw była lornetka kolegi, a teraz jest mundur mojego dziadka ;) Tak w skrócie. Z dziecinnych lat pamiętam jak dziadek mi opowiadał o kampanii wrześniowej zakończonej obroną Warszawy i niewolą. Po dosłownie latach poszukiwań udało mi się odnaleźć w jednym z rodzinnych albumów zdjęcie dziadka. I tu moja prośba o jakieś szczegóły bo absolutnie nie znam się na mundurach a coś mi nie gra. Krój bluzy, patki, szabla ??? Dziadek z tego co mi coś świta po łepetynie mówił, że był artylerii, ale na 100 % nie będę się przy tym upierać. Pomożecie ? ;)



--

Post zmieniony (15-08-21 21:09)

 
05-09-21 18:32  Odp: Co to za mundur ?
Ryszard 



Na Forum:
Relacje w toku - 20
Galerie - 33


W Rupieciarni:
Do poprawienia - 20


 - 9

Jeśli pozwolisz to zdjęcie zamieszczę na forum Odkrywca - tam są specjaliści od umundurowania.
Odnośnie szabli - wg mnie to rekwizyt zakładu fotograficznego (były tez medale, bagnety, sznury, etyszkiety etc.)

 
05-09-21 18:47  Odp: Co to za mundur ?
Ryszard 



Na Forum:
Relacje w toku - 20
Galerie - 33


W Rupieciarni:
Do poprawienia - 20


 - 9

Wg mnie
Kurtka szeregowego wz. 1919 (pięć guzików, kieszenie na dole z nakładanymi klapkami zapinanymi na jeden guzik, rękawy z jednym guzikiem) tak samo patki kołnierzowe - wężyk szeregowego wz. 1919.