POJAZDY WOJSKOWE I CYWILNE   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

Tematyka związana z pojazdami cywilnymi, wojskowymi, bronią pancerną, dokumentacja, historia, linki i pogawędki w stylu "Wittmann - pogromca T34"...

Uwaga! W tym dziale NIE WPISUJEMY postow "kartonowych".


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 1 
21-06-13 23:24  WSK 175
ReVan_1991 



Na Forum:
Relacje w toku - 6
Relacje z galerią - 11
Galerie - 29


 - 11

Witam,

dorwałem ostatnio z garażu mojej dziewczyny taki właśnie motorek. Pare częsci trzeba wymienić, a że nie znam się aż tak dobrze na mechanice, więc potrzebuje jakiejś instrukcji, scchematów itp. Jako przeciętny zjadacz chleba umiem tylko jeździć..Gdyby ktoś posiadał jakieś materiały to proszę do mnie na pw:) Kręcą mnie takie motorki i dopiero zaczynam swą przygodę:) Dodam że silnik jest "wiatrowski"

--
GEKO member

KLEJĘ MODELE DLA POCZĄTKUJĄCYCH

 
22-06-13 14:07  Odp: WSK 175
Mariusz Kita 

Na Forum:
Relacje z galerią - 3
Galerie - 7


W Rupieciarni:
Do poprawienia - 1


 - 4

Instrukcji ani schematów nie mam, ale kiedyś miałem taki sprzęt i mogę służyć swoją wiedzą na jego temat.

--
M3A1Scout Car
PAK40
SdKfz222
T34-76
M-16 Half Track

 
22-06-13 14:52  Odp: WSK 175
ReVan_1991 



Na Forum:
Relacje w toku - 6
Relacje z galerią - 11
Galerie - 29


 - 11

A części jakieś posiadasz??? chodzi mi o półksiężyc i coś co nie wiem jak się nazywa a na alegro widnieją dwie nazwy- koło rozruchowe i zębatka wypukła kosza sprzęgłowego

--
GEKO member

KLEJĘ MODELE DLA POCZĄTKUJĄCYCH

 
22-06-13 18:28  Odp: WSK 175
Mariusz Kita 

Na Forum:
Relacje z galerią - 3
Galerie - 7


W Rupieciarni:
Do poprawienia - 1


 - 4

Niestety, nie mam nic .

--
M3A1Scout Car
PAK40
SdKfz222
T34-76
M-16 Half Track

 
22-06-13 20:22  Odp: WSK 175
Ramolot