Batonus
Na Forum: Relacje w toku - 12 Relacje z galerią - 25 Galerie - 16
W Rupieciarni: Do poprawienia - 1
- 10
Grupa: QWKAK
|
Ooo, widzę zainteresowanie ;-)
Koledzy, plastikowe oldtimery to tylko moja uboczna szajba - po protu uwielbiam styl, w jakim projektowano samochody w latach od początku motoryzacji do powiedzmy połowy lat 60-tych, później zaczęły już być brzydkie (z nielicznymi wyjątkami)... a teraz, kiedy auta projektują komputery na tym samym softwarze, już nie ma na czym oka zawiesić.
Tymi plastikami po prostu uzupełniam kolekcję głównie metalowych zabawek w skali 1:24 i 1:25 i to, czego nie da się kupić - muszę skleić ;-) I tak to traktuję.
Nie spodziewajcie się więc nie wiadomo jakiej technologii i waloryzacji, bo idę mocno na łatwiznę jako że nie jestem plastikowcem.
Do rzeczy - blachy pokrywy silnika rozciąłem (były na sztywno jako jeden element razem z dachem kabiny) a mocowanie zawiasów wymyśliłem i zrobiłem sam, tego nie mogłem sobie odmówić :-)
Łączenie blach ze sobą jest na drucie wbitym równolegle do osi pojazdu w kawałkach polistyrenu, a mocowanie do grilla i do podszybia - to wygięty drut w w nawierconych kawałkach polistyrenu.
Z "waloryzacji" (to zbyt szumne określenie tutaj) - drewniane drabiny i łańcuszki na pompie.
Inspiracją do tych ulepszeń była ciekawa relacja na rosyjskiej stronie:
http://public.fotki.com/nik99nik/models-of-trucks/opel-blitz-3-ton-tf/
Gość zrobił jeszcze od podstaw wszystkie kabelki, rurki i łączniki w komorze silnika oraz gaśnicę, ale ja za leniwy na to.
--
Post zmieniony (06-08-12 10:21)
|