FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 1 
09-04-23 12:10  [P] SS SOŁDEK
Lutobor 

Na Forum:
Relacje w toku - 1
 

Witam jako że jestem nowy w świecie modelarstwa kartonowego (dotychczas tylko u mnie plastyk i żywica króluje w szczególności samoloty I Wojny światowej) Proszę o pomoc podczas budowy rzeczonego SS SOŁDEK wydawnictwa GPM o wykonanie zostałem poproszony dla dziadka mojej żony który był spawaczem na rzeczonym statku. Posiadam również do tego dodatki w postaci wręg oraz relingów i innych detali wycinanych laserowo również wydanych przez GPM.
Mam na początek kilka pytań jakoże nie mieszkam w Polsce:
- odnośnie modelu czy muszę zwrócić uwagę na jakieś elementy które mogą mieć błedy
- Czy klej BCK to taki klej płynny biurowy.
- klej butapren to rozumie może być również taki do przyklejania podeszw butów
- czy na sklejenie szkieletu kadłuba polecacie klej CA.
- czy podklejenie bristolem 0,3 zamiast tekturą 0,5 (tak jest przewidziane w instrukcji, a ciężko dostępne we Włoszech) może mieć wpływ na jakieś błędy

Dziekuję za Pomoc

Post zmieniony (09-04-23 12:12)

 
09-04-23 14:13  Odp: [P] SS SOŁDEK
Mucha 

Na Forum:
Relacje w toku - 3
Relacje z galerią - 2


W Rupieciarni:
Do poprawienia - 2
 

Oj, przyjacielu... Po tych pytaniach jakie zadałeś, mam obawy, czy podołasz. Ale po kolei.

Wręgi klej butaprenem. Nie CA.