Андре
Na Forum: Relacje w toku - 1 Galerie - 21
|
Cześć wszystkim! Rozpoczynam nowy projekt i tym razem będzie montaż pierwszego w CCCP szybkiego samolotu sportowego i poczty w niepełnym wymiarze godzin Air-7.
Krótka historia samolotu
Latem 1932 roku rozpoczęto testy pierwszego w naszym kraju szybkiego samolotu sportowego i pocztowego Air-7, skonstruowanego przez A. S. Jakowlewa. Maszyna została wyposażona Do przewozu matryc gazet z Moskwy do największych miast w kraju. Według schematu Air-7-dwumiejscowy jednopłat o nisko umieszczonym skrzydle o smukłym profilu, o powierzchni 19,4 m2. Konstrukcja-mieszana: rama kadłuba-spawana z rur stalowych, obie kabiny zamknięte przezroczystą latarnią, rama skrzydła - z drewna, a upierzenie-z duralu. Cała boazeria jest Płócienna. Podwozie - w owiewkach. Do jego słupków przymocowano taśmy nośne-szelki skrzydeł. Masa pustego samolotu wynosi około 900 kg, start-1400 kg.
Podczas prób przeprowadzonych przez pilota J. I. Piontkowskiego nowy samolot z silnikiem M-22 o mocy 480 km wykazał prędkość 325 km/h, a następnie — 332 km / h.
Pełna wersja historii
http://www.airwar.ru/enc/law1/air7.html
Schematy, rysunki i zdjęcia samolotu
Pliki modelu zostały dzięki uprzejmości autora (Dmitrij zhir) takich modeli jak "krokodyl", R3 LD, Sopvich półtorostochechny, MB bis, AIR3. Montaż jest podświetlony za zgodą autora i będzie dodatkiem do jego zespołu testowego
https://only-paper.ru/forum/6-25391-1
Na początku projektu mamy wydrukowane arkusze ze skanami modelu na matowym papierze fotograficznym 170gr, Lomond
--
Post zmieniony (02-06-20 09:38)
Post zmieniony (26-01-21 09:48)
|