Paolo vanKossi
Na Forum: Relacje w toku - 2 Galerie - 1
|
Witam
Po przeinstalowaniu systemu z powodu awarii dysku, straciłem możliwość wydruku zakupionych modeli z w/w wydawnictwa, które zakończyło działalność w tym roku. Potrzebny jest plik generowany przez sprzedawcę, aby odblokować pełną zawartość pliku z modelem oraz możliwość drukowania. Czy ktoś może ma kontakt do p. Mirosława Króla, który się tym zajmował do tej pory? Adres mailowy sklepu nadal działa (wiadomości z prośbą o aktywację pliku nie zostały odrzucone) jednak brak jest odpowiedzi. Czy mógłbym liczyć na pomoc p. Łukasza Fuczka? (większość modeli, które zakupiłem jest jego autorstwa)
Mam ciągle nadzieję, że nie oznacza to, iż utraciłem bezpowrotnie dostęp do legalnie zakupionych przeze mnie modeli.
--
Post zmieniony (31-10-19 19:43)
|