FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 4Strony:  1  2  3  4  ->  => 
24-02-16 01:33  [R] Czołg Średni PT-91 "Twardy" MM 10-12/2006 skala 1:25
Jaskoo 

Na Forum:
Relacje w toku - 1
 

Witam,
W kartonowych potyczkach jestem raczej początkujący, mimo że jakieś 30 lat temu bawiłem się w to dość intensywnie. Jakiś czas temu natrafiłem na wyjątkowe relacje autorstwa Wujka Andrzeja, które to dopiero otwarły przede mną drzwi do modelarstwa kartonowego.

Wybór przypadkowo padł na "Twardego", którego traktować będę jak poligon doświadczalny przed kolejnym projektem, który może uda mi się za parę lat zrealizować

Ale wracając do rzeczywistości, "Twardego" będę sklejał w formie zwaloryzowanej mając do dyspozycji dwa egzemplarze wycinanki. Malowanie ograniczone będzie tylko do delikatnego retuszu. Całą swoją pracę będę dokumentował fotograficznie, także będzie sporo materiału do prezentacji w niniejszej relacji.

Z góry informuję, że z racji innych moich obowiązków, postępy a co za tym i sama relacja mogą posuwać się wolno.



--

 
24-02-16 01:44  Odp: [R] Czołg Średni PT-91 "Twardy" MM 10-12/2006 skala 1:25
Jaskoo 

Na Forum:
Relacje w toku - 1