FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 2Strony:  1  2  -> 
02-07-14 21:19  [R] ORP HORODYSZCZE GPM 1:100
arczi92 



Na Forum:
Relacje w toku - 2
 

Witam wszystkich.
Przedstawiam pierwszą galerię, mojego pierwszego (jeszcze nie dokończonego) modelu ORP HORODYSZCZE wydawnictwa GPM. Jestem początkującym, więc przepraszam jeżeli kaleczę to hobby, ale mam nadzieję ze z czasem będzie mi to wychodziło coraz lepiej :P

Zdjęcia z budowy modelu



Sorry za jakość zdjęć, ale robiłem telefonem.

Post zmieniony (14-07-14 21:10)

 
02-07-14 21:25  Odp: [Galeria] ORP HORODYSZCZE GPM 1:100
alzawia   

Monitor bardzo ładny klejony solidnie , więcej retuszu najlepiej olejowymi pastelami

 
02-07-14 21:48  Odp: [Galeria] ORP HORODYSZCZE GPM 1:100
LuZaK 

Na Forum:
Relacje w toku - 2
Relacje z galerią - 16
Galerie - 16


 - 0

Zmień proszę znacznik wątku na [Relacja] lub [R] bo model ciągle jest budowany galeria będzie jak model skończysz. A ogolnie model fajny każdy sie kiedyś uczyl więc nie przejmuj sie jeżeli nie wszystko będzie Ci wychodzić idealnie.

--

Post zmieniony (02-07-14 21:50)

 
02-07-14 22:38  Odp: [Relacja] ORP HORODYSZCZE GPM 1:100
rodrus 

Na Forum:
Relacje z galerią - 1
Galerie - 11


W Rupieciarni:
Do poprawienia - 23
 

Świetnie Ci idzie,to znaczy płynie :) Witamy wśród Fanatyków Kartonu :)