FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 2Strony:  1  2  -> 
24-10-09 20:06  [Relacja/Galeria] F-117A (1:33 Nowe Modele)
Rysiu 



Na Forum:
Relacje w toku - 1
Relacje z galerią - 16
Galerie - 12
 

Witam serdecznie, jestem początkującym modelarzem. Kilkanaście modeli zlepiłem z wiekszym lub mniejszym efektem. Robiąc porządki w szafie wyciągnąłem model który kupiłem pare ładnych lat temu w kiosku jak byłem w wojsku. Teraz trochę z sentymentu postanowiłem go wykonac. Furę modeli zacząłem kiedyś ale nie skończyłem. Ten samolot będzie według mnie prosty do sklejenia. Nóż do tapet i linijka ;-)
Na początek wykonałem dużo szkieletu, szkielet statecznika jest tylko przyłożony do reszty.





--

Pomimo wielu sklejonych modeli wciąż jestem początkujący ...

Post zmieniony (11-03-10 12:59)

 
24-10-09 20:13  Odp: [relacja] F-117A (1:33 Nowe Modele)
Raduss 



Na Forum:
Galerie - 2


 - 8

Pamiętam ten model, kleiłem go "na zamówienie" kolegi. O ile pamiętam miał twardy gruby papier kredowy, który trudno się formował.
Chociaż ten samolot to w zasadzie płaszczyzny pod różnymi kątami.

--


 
26-10-09 15:01  Odp: [relacja] F-117A (1:33 Nowe Modele)
Rysiu 



Na Forum:
Relacje w toku - 1
Relacje z galerią - 16
Galerie - 12