FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 2Strony:  1  2  -> 
01-02-14 20:25  [galeria] samolot f-16 model kartonowy A. Halińśki
szakul1983 

Na Forum:
Galerie - 1


W Rupieciarni:
Do poprawienia - 1
 

Witam, jestem amatorem, to mój pierwszy samolot kartonowy po 10 latach przerwy, jakieś 10 lat temu skleiłem 3 samoloty i 1 statek. Potraktowałem ten model jako szkoleniowy, pewnie spotkam się ze słowami krytyki z waszej strony, ale testowałem różne techniki klejenia i różne kleje, żeby sobie przypomnieć co nie co... Kłopoty zaczęły się już na samym początku jak źle zinterpretowałem słowa, karton, brystol , tektura itp
Nakleiłem niektóre części zamiast 0,25 mm to 1,5 mm i zaczęły się niekończące problemy... Części mi nie pasowały, wychodziły luki itp.

W planach już kolejny samolot F-14 też od Pana A. Halińskiego... dodam relacje na bieżąco, z tego co czytałem na forum wydaje się być bardzo trudny!!!!

oto kilka fotek f-16









Zdjęcie 500px na forum:


Zdjęcie 500px na forum:




mam nadzieję ze kolejny model wyjdzie mi lepiej...
jakieś rady?

--

Post zmieniony (01-02-14 20:55)

 
01-02-14 20:37  Odp: [galeria] samolot f-16 model kartonowy A. Halińśki
Ryszard 



Na Forum:
Relacje w toku - 20
Galerie - 33


W Rupieciarni:
Do poprawienia - 20


 - 9

Brak zdjęć.

 
01-02-14 20:45  Odp: [galerdia] samolot f-16 model kartonowy A. Halińśki
Krakus