Kilmister
Na Forum: Relacje w toku - 1 Relacje z galerią - 9 Galerie - 23
- 3
|
W takim przypadku najczęściej (na tyle na ile się da) sklejam ze sobą dwa segmenty "na styk", dopracowuję łączenie wygładzając je od wewnętrznej strony, a dopiero potem, dla utrwalenia miejsca styku wklejam pasek łączący, ale już na klej polimerowy. Po wklejeniu wręgi delikatnie przesmarowuję miejsce łączenia od zewnątrz i wygładzam ostatecznie łączenie. Jeżeli muszę wkleić pasek wcześniej to przy zachowaniu zasady "gruntowania" wklejam pasek nakładając klej (cienka warstwa) na połowę szerokości paska (bez ząbków), a przy doklejaniu kolejnego segmentu smaruję tylko krawędź segmentu większego (w który wklejony jest pasek) na, powiedzmy 1/4 lub 1/5 obwodu, doklejam mniejszy segment i kiedy mam je już ustalone względem siebie przyklejam na pozostałym obwodzie (ale też w kilku krokach) pozostałą część segmentu. Jak klej zaczyna zasychać wygładzam (metalowa kulka) krawędź łączenia zbierając (klej zwija się w takie kłaczki) nadmiar kleju i nawet ewentualnego retuszu... Dla mojego poczucia estetyki to zupełnie wystarcza.
--
Born to lose - Lived to win
Ukończone: Kirovec K-700A, Biełaz-7555, LIAZ 100.55D, Mercedes GP 1908, Wall-e, Spit Mk. Vb Trop, Pe-3, F6F-3 Hellcat, Tomahawk Mk. IIb, Ła-5, Hurricane Mk. I, Westland Whirlwind Mk.I, A6M2 "Zero", Ił-2 Sturmovik, B-25 Mitchell Mk.II, PZL 50A "Jastrząb", Bf 109G-6, Bf 109F-4, SB2U-2 Vindicator, B5N2 Kate, Ki-61 HIEN, Ju88C-6, Ki-43 Oskar, Reggiane Re-2000, KRAZ-260, Spit Mk Vb
|