FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 2Strony:  1  2  -> 
30-01-19 15:15  ORP Jaskółka - relacja z budowy MM 3/2000
SletH 

Na Forum:
Relacje w toku - 1
 

Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Jestem początkującym modelarzem który swoją przygodę zaczął właśnie od tej wspomnianej Jaskółki. Troszkę już zrobiłem ale natknąłem się na to forum i pomyślałem że może warto było by pokazać efekty swojej pracy i uzyskać jakieś ciekawe rady i pomysły. Sam przeglądnąłem różne relacje z budowy tego modelu i nie ukrywam będę starał się skopiować kilka pomysłów.

Tutaj zrobiłem już część podwodną, którą pomalowałem i myślę że wyszła całkiem nieźle.



Teraz burty i dziób statku. Na burtach w kilku miejscach wystąpiły jak to przez was pięknie opisane "krowie żebra". Na dziobie starałem się zrobić imitację takich jakby spawów i sami oceńcie czy to fajnie wygląda.





Z nadbudówką jak na razie walczę starając się zrobić to jak najlepiej się da, ale niestety są widoczne błędy początkującego. Na części gdzie będzie się znajdować się reflektor staram się zrobić reling ze szpilek ale nie mam bladego pojęcia czy to tak ma być.



I to tyle jak na razie, następnej części możecie się spodziewać niebawem gdyż nie mogę się oderwać od sklejania tego modelu.
Serdecznie pozdrawiam i zachęcam do wyrażenia waszej opinii oraz porad.