LuZaK
Na Forum: Relacje w toku - 2 Relacje z galerią - 16 Galerie - 16
- 0
|
Witam
Ceva, miałem sesję dlatego ostatnio moja aktywność była znikoma, ale już wracam do życia modelarskiego.
W tym odcinku trochę marudzenia. Zrobiłem prawie wszystkie klapy na pancerzu, lampy, skończyłem lewą stronę zawieszenia pod koła. Gdzie niegdzie były niezgrane kolory i różnice odcieni. Za to największy problem był z żaluzjami silnika, ponieważ otwory w kadłubie były za małe. Jak zacząłem powiększać okazało się, że we wrędze otwór jest ok za mały jest tylko w poszyciu zewnętrznym i teraz nie wiem czy to błąd, czy projektant wymyslił sobie, żeby żaluzję wklejać przed oklejeniem modelu poszyciem o czym zapomniano wspomnieć w instrukcji. Apropos instrukcji dopiero teraz zwróciłem uwagę, że w modelu totalnie nie ma instrukcji opisowej za to jest na 1,5 strony A4 dokładny opis historii BWP jako konstrukcji. Moim zdaniem spokojnie można by ten opis skrócić do powiedzmy pół strony, bo jaki jest BWP-1 każdy widzi biorąc pod uwagę ze jest to najpopularniejszy pojazd tego typu w państwach dawnego bloku wschodniego, a w Polsce jest to chyba najliczniejszy pojazd pancerny, ale mogę się mylić. Z opisu dotyczącego budowy jest tylko wyjaśnienie oznaczeń i tyle. Numeracja żaluzji też nie wskazywała ich wcześniejszego montażu. Tego, że mają zły kolor nawet nie chce mi się już komentować. Jako, że kompresuję dwie aktualizacje w jedną jeszcze parę słów Tylne drzwi musiałem zakleić na stałe, ponieważ nie zgrywał sie dolny zawias i miałem do wyboru, albo na stałe otwarte albo zamknięte. Otwarte ni jak nie pasowały do koncepcji modelu., reszta klap i włazów jest ruchoma. Osłony lamp docelowo chyba zrobie cieńsze bo im dłużej na nie patrzę tym bardziej się skłaniam ku temu ze są za grube.
P.s. Nie wiem co się dzieje z fotkami. Jeszcze wczoraj jak wchodziłem wyswietlały się normalnie.
Post zmieniony (12-02-19 15:34)
|