FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 2Strony:  1  2  -> 
07-04-17 12:09  [G] Latarnia morska Jastarnia, skala 1:50 Wektor
Konsyliarz 

Na Forum:
Relacje w toku - 1
Galerie - 1
 

Dzień dobry:) Mam na imię Piotr i jestem początkującym modelarzem.
Dawno temu, mniej więcej 10 lat wstecz, skleiłem kilka plastikowych oraz kartonowych modeli, ale z tamtego okresu nie zostało mi już dosłownie nic. Brakowało mi czasu, narzędzi, cierpliwości... Pochodzę z małego, świętokrzyskiego miasteczka, gdzie poza mną nikt modelarstwem się nie interesował a z powodu braku dostępu do Sieci nie miałem możliwości czytania forów internetowych i stosowania się do porad w nich zawartych.

Model latarni morskiej w założeniu miał być pamiątką z wakacji. Kupiłem go wraz z zestawem elementów wyciętych laserem, choć okazało się, że wykorzystałem tylko kilka części.
Podszedłem do tematu jako zupełnie zielony w tej branży, lecz skorzystałem z wielu porad znalezionych w Internecie i efekt przekucia teorii w praktykę widać na zdjęciach.