FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 2Strony:  1  2  -> 
20-02-17 09:47  Kleje do modeli kartonowych
Mirek   

Witam.jestem początkującym modelarzy.mam i mam pytanie czy klej red q7620 jest dobrym klejem do modeli kartonowych.dzieki za wyrozumiałość i odpowiedzi. Pozdrawiam Mirek

 
20-02-17 09:58  Odp: Kleje do modeli kartonowych
TLB 

Na Forum:
Relacje w toku - 1
Galerie - 3


W Rupieciarni:
Do poprawienia - 13


 - 3

Witaj,
osobiście nie znam tego kleju, o który zapytaleś. Ja kleję Magic- iem (Kamaben (napisałem firmę bo widziałem sporo podróbek)), UHU i polimerem sklejam wręgi.

--
Feci quod potui faciant meliora potentes...

 
20-02-17 10:07  Odp: Kleje do modeli kartonowych
RomanC 

Na Forum:
Relacje w toku - 6
Relacje z galerią - 21
Galerie - 24


 - 9

To dobry klej ale nie do wszystkiego. Zachowuje się podobnie jak wikol, lub klej introligatorski CR. A więc nie nadaje się do podklejania dużych powierzchni np szkieletu, gdyż jest on na bazie wody i zmienia wymiary papieru po posmarowaniu. Natomiast bardzo dobrze można nim sklejać drobne elementy.

--
Pozdrawiam.
-----------------

 
20-02-17 10:20  Odp: Kleje do modeli kartonowych
Mirek   

Dziękuję za odpowiedź.a do dużych powierzchni raczej stosować Budapeszt?czy jest coś lepszego?

 
20-02-17 10:44  Odp: Kleje do modeli kartonowych
Bizon 



Na Forum:
Relacje z galerią - 1