Kilmister
Na Forum: Relacje w toku - 1 Relacje z galerią - 9 Galerie - 25
- 3
|
Dzięki za porady w sprawie tych kół. Na tyle na ile mogę to dojrzeć na fotkach wydaje się, że nie jest to symetryczna "łezka" w przekroju. Ta "szprycha" zwęża się po zewnętrznej stronie, ale od środka wozu jest chyba szersza. Spróbuję tak: wytnę paski o szerokości 4 mm, zegnę po osi na drucie 0,5 mm a od tyłu (między dwa listki) wkleję pasek tektury 0,5 mm i szerokości 1 mm. Krawędzie lekko sfazuję i mam nadzieję uzyskać w przekroju kształt... powiedzmy pocisku.
Zresztą koła i tak postanowiłem lekko zmodyfikować bo w wycinance mają taki sam rozmiar z tyłu i z przodu, a z dostępnych materiałów wynika, że tylne koła miały krótsze "szprychy" i grubszą oponę. Taka wersja bardziej mi odpowiada:
Sobota i niedziela to nierówna walka z przednią belką zawieszenia przede wszystkim. Ponieważ koła mają być skrętne trzeba było wzmocnić boczne ścianki na całej prawie rozpiętości oraz górną i dolną na końcówkach, tam gdzie będą wstawione "sworznie". Własnym sumptem dorobiłem też strzemiona mocujące belkę zawieszenia.
Z tyłu dokleiłem kosz na zapasowe opony i po tych operacjach model wygląda jak na ostatniej fotce. Trzeba się z nim mocno delikatnie obchodzić...
--
Born to lose - Lived to win
Ukończone: Kirovec K-700A, Biełaz-7555, LIAZ 100.55D, Mercedes GP 1908, Wall-e, Spit Mk. Vb Trop, Pe-3, F6F-3 Hellcat, Tomahawk Mk. IIb, Ła-5, Hurricane Mk. I, Westland Whirlwind Mk.I, A6M2 "Zero", Ił-2 Sturmovik, B-25 Mitchell Mk.II, PZL 50A "Jastrząb", Bf 109G-6, Bf 109F-4, SB2U-2 Vindicator, B5N2 Kate, Ki-61 HIEN, Ju88C-6, Ki-43 Oskar, Reggiane Re-2000, KRAZ-260, Spit Mk Vb
|