kadlubek
Na Forum: Relacje w toku - 2 Relacje z galerią - 15 Galerie - 9
|
Co do poszycia to rufa zupełnie nie pasowała więc pociąłem ją na kawałki i zrobiłem po swojemu i jakoś wyszło, ale teraz wygląda na strasznie "wymęczoną" . Wręgi na śródokręciu były za niskie o 1 mm, ale wypatrzyłem to wcześniej i wydłużyłem je i burty pasowały. Sądzę, że bez tego byłby kłopot z dopasowaniem burt na przodzie. Co do podwodzia to łączenie oklejek z reguły wychodziło poza wręgami. Ale ogólnie poszycia nie brakowało.
Co do wykonanie burt to nie jestem z nich zadowolony również, ale tu nie wszystko zależało ode mnie. W tej chwili modele mogę budować tylko w pracy, ponieważ mój skromny wolny czas poświęcam rodzinie. A jestem kierowcą autobusu więc mój warsztat wygląda tak: deska położona na podszybiu a fotel przewodnika jest nie przestawialny, więc czasami muszę wyczyniać różne akrobacje, aby coś wykonać. Ale to nic, najgorszym wrogiem są warunki atmosferyczne. W Irlandii ogólnie jest dosyć wilgotno( a co dopiero zimą), a karton tego nie lubi. miałem sytuacje, ża burty przygotowane dzień wcześniej zmieniły swoje wymiary i musiałem wszystko pasować od początku. W ciągu jednego dnia w autobusie warunki zmieniają się diametralnie po nocy jest zimno i wilgotno , w godzinach pracy ciepło i sucho i tak codziennie.
A najbardziej bałem się, że kadłub po przyniesieniu do domu i dokładnym wyschnięciu rozejdzie się na łączeniach, ale na razie (odpukać) trzyma się.
--
USS Jaccard/ORP Gryf/HMS Abercrombie/Taszkient/Väinämöinen/HTMS Thonburi
1:33 Fokker Dr.I/Avia B-135/Fokker G.1B 1:50 Ki-44 Shoki/Avia B-135/Bf-109 E-4/I-153 Czajka/Spitfire Mk.Vc/CW-21 Demon
SU-76/Sd.Kfz. 265/Fiat-Ansaldo M11-39/7TP/T-60/Humber Mk.IV/
|