FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 1 
07-01-08 17:33  [Pytanie] Samochody 1:25 wspólczesne: cywilne i wyścigowe
szpunek 

 

Jestem jeszcze zielony w temacie kartonów ale mam pytanie odnośnie samochodów osobowych.
Czy któreś wydawnictwo planuje jakąś publikację samochodów współczesnych?
W internecie spotkałem kilka tzn. Hondę NSX, Astona Martina DB9R i jakoś są one tylko próbą wykonania modeli a szukam czegoś bardziej wymagającego, nie tylko pustej obudowy bez silnika i wnętrza.
Jeżeli ktoś posiada jakieś info byłbym wdzięczny za ich udzieleni.

--
"Klejenie to przyjemność..."

 
07-01-08 19:09  Odp: [Pytanie] Samochody 1:25 wspólczesne: cywilne i wyścigowe
Sturmovik 

Na Forum:
Relacje w toku - 4
Relacje z galerią - 1
Galerie - 4
 

Grupa: WLKP

Z tą skalą jest kłopot. Czeska Betexa (http://www.betexa.cz) robi kilka modeli samochodów Skoda, jeden nawet kleję (no dobrze, chwilowo leży odłogiem; link masz w mojej sygnaturce), ale w 1:18. Wydaje się, jakby 1:25 zarezerwowano dla ciężarówek i pojazdów wojskowych.

--
Adam - ffulmar2@gmail.com ==== Skype: adams-1970 ==== GG: 2629637 <--- uprzedź mailowo, nie przyjmuję wiad. od nieznajomych
Ostatni skończony: dorożka Hansom'a z fragmentem Baker Street (CSSH, 1:24)
Obecnie na warsztacie: PZL M-18 Dromader (GPM) i inne

 
07-01-08 19:17  Odp: [Pytanie] Samochody 1:25 wspólczesne: cywilne i wyścigowe