FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 5Strony:  1  2  3  4  5  ->  => 
27-03-07 20:54  [Zapowiedź] Fokker D.VII - Kartonowa kolekcja
Paweł M. 

 

Wydawnictwo: 
Zapowiedzi i nowości


Witam wszystkich Forumowiczów
Projektowaniem modeli kartonowych zajmuję się już od kilkunastu lat. Niektórzy z Was z pewnością znają moje prace, choćby te publikowane w "Małym Modelarzu". Dziś z dużą przyjemnością prezentuję Wam nowy kwartalnik modelarski "Kartonowa kolekcja". W pierwszym numerze mój najnowszy model - replika samolotu myśliwskiego Fokker D.VII (skala 1:33). Mieści się on na 4 arkuszach kartonu offsetowego (format A4) , a nabyć będzie go można drogą sprzedaży wysyłkowej. Więcej informacji na mojej stronie: http://www.kartonowakolekcja.republika.pl
Poniżej zamieszczam zdjęcia okładki oraz wykonanego przeze mnie prototypowego modelu. Czekam na opinie i komentarze, za które z góry dziękuję. Pozdrawiam, Paweł Mistewicz.


http://www.kartonowa.pl

Post zmieniony (28-03-07 19:10)

 
27-03-07 21:03  Re: [Zapowiedź] Fokker D.VII - Kartonowa kolekcja
Raduss 



Na Forum:
Galerie - 2


 - 8

Witam kolejne nowe wydawnictwo :-)
Model wygląda świetnie, nazwisko autora mówi za siebie ;-)
Pytania:
czy jest szanza żeby wydawnictwo w przyszłości zostało miesięcznikiem ?
Czy bedą w nim tylko Pana modele ?