FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 1 
15-11-06 20:11  [Coś jakby relacja]AH-64A Apache z MM
duzy_tom 

Na Forum:
Relacje w toku - 2
Galerie - 1
 

Witam wszystkich

Chciałbym spróbować swoich sił w relacji.Jako obiekt relacji mój wybór padł na apacza .Chciałbym od razu podkreślić że nie jestem profesjonalistą, raczej zdecydowanie amatorem.Chociaż kleje modele od kilku lat.Także prosze nie nastawiajcie się na super dokładny model.Ale mam nadzieje że wspólnie uda nam się go zbudować.
Model nie będzie przeznaczony na żadne konkursy a więc ani standart ani waloryzowany tylko coś po środku(to się chyba nazywa open jeśli się nie myle).Jak narazie zdążyłem zbudowa tylko kawałek kabiny,ale jutro biore się już do konkretniejszej pracy.Apacz jest retuszowany pastelami olejnymi.No dobra to na razie tyle.Zapraszam.




--
pozdr

 
15-11-06 21:28  Re: [Coś jakby relacja]AH-64A Apache z MM
Korsarz 



Na Forum:
Relacje w toku - 9
Galerie - 6


 - 4

no dobra, zobaczymy ;]
Lekko zgięły ci sie burty kabiny i tylna wręga- ta jej ażurowana część. da sie to nagiąć?

--
Nie jestem przesądny, bo to przynosi pecha.

 
15-11-06 21:33  Re: [Coś jakby relacja]AH-64A Apache z MM
duzy_tom 

Na Forum:
Relacje w toku - 2
Galerie - 1
 

Rzeczywiście jest to troche zgięte,ale nie sądze aby był to duży problem.

Tzn.da się ją zagiąć.:)

--

pozdr