FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 6Strony:  1  2  3  4  5  ->  => 
16-11-06 16:46  [relacja/galeria] Space Shuttle Columbia
Wojtass 



Na Forum:
Relacje w toku - 2
Relacje z galerią - 1


W Rupieciarni:
Do poprawienia - 3
 

Witam. Część osób już wie, że jestem początkującym modelarzem i sklejam dla przyjemności i zabicia nudy a nie na żadne zawody, itp.

Tym razem znalazłem a necie model wahadłowca Columbia w skali 1:100. Modelik jak widać na zdjęciach jest dosyć duży. Ma około 40cm długości i sporo detali.

W tym modelu pierwszy raz próbuję coś retuszować :D Zacząłem od lotek. Na zdjęciach widać troche niedociągnięć jeżeli chodzi o klejenie, ale model nie jest jeszcze gotowy i wszystko poprawię w miarę możliwości.

Model będzie waloryzowany (mam nadzieję). Zrezygnowałem z tradycyjnych zaczepów klapy (o ile to coś pełni taką funkcję) i zrobiłem własne z miedzianego drutu. Takich zaczepów jest 24 (po 12 w jednej klapie).


Uploaded with ImageShack.us

Model będzie otwarty z widokiem na sondę kosmiczną wewnątrz ładowni. Tylni ster kierunku z funkcją hamulca aerodynamicznego ustawiłem na lekko rozwarty, gdyż szkoda aby nie było widać, tego ważnego elementu wahadłowca jakim jest rozchylany ster kierunku.


Uploaded with ImageShack.us

Do modelu dorobię rakiety na paliwo przez co model osiągnie około 60cm długości.